Povinnosti k externím zaměstnancům

129,00  s DPH / 106,61  bez DPH

Pokyn zaměstnavatele, kterým se stanoví firemní pravidla pro práci externích zaměstnanců na interních pracovištích.

Katalogové číslo: saw_02a05 Kategorie: , Štítky: , ,

Povinnosti k externím pracovníkům – firemní předpis

Snad v každé firmě působí externí pracovníci. Ať už jako dodavatelé prací, služeb či materiálů. Tito pracovníci představují zvlášť ohroženou skupinu osob, jelikož se na pracovištích často zdržují po delší časový úsek a pracoviště, včetně rizik, neznají tak dobře jako kmenoví zaměstnanci.

Proto je nanejvýše vhodné, stanovit jasná pravidla, jak se k externím pracovníkům chovat a jak zajistit jejich bezpečnost a ochranu zdraví při práci a to nejen ve smyslu, aby se sami nezranili, ale rovněž i ve smyslu toho, aby nepředstavovali další rizika pro kmenové zaměstnance.

Co vše předpis obsahuje a v čem mně pomůže?

Předpis obsahuje ucelená pravidla a povinnosti ve vztahu k externím pracovníkům a to včetně stanovení pravidel informování o rizicích, předávání pracoviště a dalších povinností ve vztahu k požární ochraně.

Předpis zejména slouží jako podklad pro vedoucí zaměstnance, aby byli schopni dostát požadavkům právních předpisů.

Rovněž může být výhodné, předpis dát na vědomí zaměstnavateli externích pracovníků, aby tato pravidla znal.

Typ Produktu

Format

Narocnost

Podminky

Predpisy

,

Prokoho

, ,

Stran

Upravitelnost

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “Povinnosti k externím zaměstnancům”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Řekněte o tom ostatním...

Sdílejte tento vzor se svými přáteli a pomozte tak ostatním!

Scroll to Top